Specjalista ds. IT - Informatyk
Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Specjalista ds. IT - Informatyk
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy pracownika na samodzielne stanowisko Specjalista ds. IT do Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę informatyczną w naszej instytucji.
Zakres obowiązków:
Bieżące wsparcie użytkowników, w tym m.in.:
- instalacja i konfigurowanie oprogramowania na urządzeniach PC i urządzeniach peryferyjnych,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych,
- analiza potrzeb pracowników oraz dobór odpowiedniego sprzętu i oprogramowania,
- nadzór nad poprawną pracą sprzętu w salach konferencyjnych i innych pomieszczeniach.
Infrastruktura IT, w tym m.in.:
- zapewnienie ciągłości działania i bezpieczeństwa infrastruktury IT,
- zarządzanie i konserwacja urządzeń i systemów IT,
- zarządzanie kontami i usługami w systemach informatycznych,
- zarządzanie oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych plików, urządzeń i systemów IT,
- zarządzanie licencjami oprogramowania,
- prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu i ewidencji sprzętu IT oraz licencji,
- rozwój infrastruktury IT,
- sporządzanie dokumentacji na potrzeby IT,
- zakupy sprzętu i oprogramowania informatycznego,
- współpraca z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania,
- udział w projektach informatycznych w zakresie wdrażania nowych technologii
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne lub techniczne,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych oraz usług Windows Server 2012/2016 i nowszych (serwer plików, serwer wydruku, serwer aplikacji, Failover cluster),
- zarządzanie i konfiguracja usług takich jak: Active Directory, GPO, DHCP, DNS,
- znajomość zagadnień sieciowych LAN/WLAN,
- doświadczenie w zarządzaniu i konfiguracji urządzeń sieciowych CISCO, Fortigate,
- zarządzanie środowiskiem Veem Backup,
- dobra znajomość systemów Windows 7/10, macOS, Android, iOS,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- gotowość do aktywnego poszerzania wiedzy i kompetencji,
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- samodzielne stanowisko,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji,
- długoterminową współpracę,
- niekorporacyjną atmosferę pracy.
Rekrutacja trwa do 30.04.2021 r.
Animator ekspozycji/Edukator.
Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego poszukuje osoby
na stanowisko animator ekspozycji/edukator
Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza rekrutację na stanowisko: Animator ekspozycji/Edukator.
Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego Warszawa Wilanów
Oferujemy:
- Umowę zlecenie, początkowo na okres 3 miesięcy
- Możliwość rozwoju osobistego i współuczestniczenie w budowaniu nowej Instytucji Kultury
- Pracę w młodym i zgranym zespole
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy
Zakres obowiązków edukatora:
- Prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz warsztatów z grupami w wieku szkolnym
- Oprowadzanie grup zorganizowanych
- Realizacja działań edukacyjnych Muzeum
Zakres obowiązków animatora ekspozycji:
- Dyżury na ekspozycji
- Informowanie zwiedzających Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego o tematyce ekspozycji
- Bieżący nadzór nad ekspozycją – monitorowanie prawidłowości działania urządzeń
- Współpraca przy wydarzeniach edukacyjnych organizowanych przez Muzeum
- Realizacja zadań związanych z aktualizacją oferty edukacyjnej, w tym współpraca przy przygotowywaniu scenariuszy zajęć lekcji muzealnych
Wymagania:
- Wykształcenie w kierunku nauk historyczno-społecznych (historia, pedagogika)
- Umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą
- Znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność ok. 40 godzin tygodniowo
- Dyspozycyjność w weekendy (praca minimum dwa weekendy w miesiącu)
- Mile widziane doświadczenie w zakresie animacji społeczno-kulturalnej
- Wysoka kultura osobista
- Kreatywność
Zgłoszenia zawierające CV prosimy przesyłać na adres mailowy: edukacja@mt514.pl lub w wersji tradycyjnej na adres korespondencyjny Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, al. Rzeczypospolitej 1, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja – animator/ka ekspozycji/edukator/ka) w terminie do 12 marca 2021 r. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W CV proszę umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych zebranych do Umowy jest Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego w Warszawie z siedzibą przy ul. Augusta Hlonda 1 w Warszawie.
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem
e - mail: inspektor.rodo@mt514.pl lub telefonicznie +48 537 274 598. - Celem przetwarzania danych osobowych jest zawarcie i realizacja Umowy, w tym jej rozliczenie, prowadzenie sprawozdawczości finansowej oraz archiwizacja danych zgodnie z przepisami o rachunkowości.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- zawarcie i realizacja Umowy w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwanego dalej RODO);
- prawnie uzasadniony interes Muzeum, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit f RODO, związany z realizacją postanowień Umowy, a także celami kontaktowymi.
- Zebrane dane osobowe będą przechowywane przez Muzeum przez okres określony przepisami o rachunkowości oraz przez czas niezbędny do wygaśnięcia roszczeń wynikających z zawartej Umowy.
- Zebrane dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Muzeum, w tym podmiotom obsługującym systemy informatyczne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie Umowy z Muzeum wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, a także właściwym organom państwowym w sytuacjach określonych przepisami prawa.
- Każda osoba ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie w odniesieniu do celów przetwarzania opartych na prawnie uzasadnionym interesie Muzeum. Skorzystanie osoby, której dane dotyczą z praw wskazanych powyżej nie może skutkować zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o który mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- Każda osoba ma również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji Umowy.
Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza rekrutację na stanowisko: Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Podstawowe obowiązki na stanowisku pracy:
- Weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym, określanie trybu udzielenia zamówienia publicznego,
- Kompleksowe przygotowanie dokumentacji do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniami oraz wewnętrznymi aktami prawnymi,
- Archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi,
- Współprowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, rejestru umów, pełnomocnictw i zarządzeń,
- Opracowanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówieniach publicznych oraz innych sprawozdań związanych z udzielonymi zamówieniami publicznymi,
- Tworzenie projektów pism, upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń i projektów umów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
- Znajomość aktów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi i funkcjonowaniem instytucji kultury,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy, w tym organizacja pracy przy kilku zadaniach równocześnie,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane:
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin
- stabilność zatrudnienia
- możliwość rozwoju osobistego
Zgłoszenia zawierające CV prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@mt514.pl lub w wersji tradycyjnej na adres korespondencyjny Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, al. Rzeczypospolitej 1, 02-958 Warszawa (z dopiskiem: Rekrutacja – Główny specjalista ds. zamówień publicznych) w terminie do 9 lutego 2021 r.
W CV proszę umieścić klauzulę:
Niniejszym w odniesieniu do art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacyjnym.
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych:
Administratorem danych osobowych zbieranych w procesie rekrutacyjnym jest Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego z siedzibą przy ul. Prymasa A. Hlonda 1, 02-958 Warszawa. Z Muzeum można się skontaktować poprzez adres e-mail: biuro@mt514.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany powyżej.
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona w przesłanym do Muzeum zgłoszeniu rekrutacyjnym we wskazanym powyżej celu.
Zebrane dane osobowe będą przechowywane przez Muzeum przez okres miesiąca od momentu zakończenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.
Każda osoba ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, przysługuje prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany na podstawie zgody, przysługuje także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, tj. do otrzymania od Muzeum danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie elektronicznym. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Każda osoba ma również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Muzeum lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe wskazane powyżej).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku braku podania wymaganych w ogłoszeniu danych osobowych oraz braku załączenia oświadczenia zgody na przetwarzanie danych, przesłana aplikacja nie zostanie uwzględniona w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Muzeum.